Jak na věc


zimáková, holešov

1.1.1.1.1.1 Nikdo nemusí čumět.

    Je potřeba si uvědomit , že její práce je jako každá jiná , je to byznys a pokud se jí kdokoliv předem neomluví , tak ona přichází o zisk ze kterého musí platit nájem, energie , zaměstnance ... jinde se toto trestá jen vyhozením z kartotéky - péče a hledáte si jiného lékaře a byť to nebude znít zrovna lichotivě , chápu to ... pokud by to takto udělal každý 10 tý pacient ,tak za měsíc to dá už slušný ranec ...
    Jaky problem mate se omluvit? Neni to tak trochu slusnost? A v dobe mobilnich telefonu skoro malickost? Uvedomujete si, jak dlouhe jsou u nekterych lekaru objednaci doby a zatimco vy, se bez omluvy nedostavite a pani doktorka zbytecne ceka, ceka i jiny pacient o to dele na svuj termin. Podle me ma pokuta jen lidi donutit slusnosti, nemusite platit, pokud Vas doma slusne vychovali.
    Požadavek na obnovení přístupových údajů ověříme s kontaktní osobou ve Vaší firmě. Případně volejte na zelenou linku 800 900 501 (pracovní dny od 7:00 do 17:30).
    Slevové a dárkové kupony jsou velmi silným nástrojem na podporu prodeje. Jejich smyslem je motivace zákazníka, aby vás kontaktoval anebo navštívil vaši prodejnu.
    No na to nepotřebujete zákoník , pokud Vás dotyčná MUDr. předem upozornila písemnou formou (Vámi podepsaný souhlas) a nebo to má skutečně viditelně uvedeno třeba na dveřích ordinace , webových stránkách apod. , tak to po Vás může chtít ...


1.1.1.1.1.1.1 Zkus si najít doktora

    Haha už jste asi dlouho nebyl u doktora. Oční nebo zubař Vás dneska pošle akorát tak do .... pokud nebudete platit tisícovku za návštěvu. Zkuste si někam zajít se přihlásit.
    Již jste snad někdy zažil, že objednaný pacient jde skutečně na řadu v čase objednání ? Čekárna je prosím pěkně plná objednaných pacientů, takže pokud jeden, dva nepřijdou, určitě paní doktorka nečeká a ti objednaní alespoň nemusí čekat o půl hodiny až hodinu déle. Slušnost je samozřejmě vizitka každého, ale pokud si myslíte, že restrikce někoho změní ve slušného, tak se velice mýlíte. Každý tady řeší, zda se pacient má omluvit nebo nemá, zda je to slušné nebo není slušné, ale myslím si, že původní otázka zněla (viz.Akademik), zda tyto pokuty paní doktorka může takto rozdávat ? A zde souhlasím s Akademikem, že nemůže a ani nesmí, jinak se chová nejen protizákonně, ale také neslušně. (i když na pokutu předem upozorňuje)


1-Day Acuvue Moist for Astigmatism

    Nedalo mě to, a při dnešní cestě do Neratovic, jsem se zastavil za známým právníkem, aby mě v tom udělal jasno. Ten mě sdělil, že sice doktorka Zimáková pokuty vybírat může, ale nemá na to žádnou oporu v zákoně. Jinými slovy, pokud pacient odmítne zaplatit a půjde do právního, potažmo soudního sporu, tento spor jednoznačně vyhraje pacient. Ale kolik z nás by se za pravdu soudilo, že. Babička z Horní Dolní raději zaplatí protože ani neví o tom, že by se mohla bránit a že má pravdu, pokud pokutu zaplatit nechce, nebo nemá z čeho. Ještě bych zmínil jeden aspekt. Je velice neprofesionální, když se arogantní slovenská sestra dohaduje s pacientem o zaplacení pokuty před zraky celé čekárny, čehož jsem byl již dvakrát svědkem.
    Každé zdravotní zařízení má smlouvy s většinou poijišťoven, není problém si najít soukromou lékařku se smlouvou s tou pojišťovnou, u které je pacient pojištěn. Změnit dnes lékařku není žádný problém pane Koleman.
    SLULU souhlasím s tím, že se jedná o byznys, ale i ten byznis má nějaké pravidla a to nejen právní ale také morální. Staré paní se před návštěvou udělá špatně a nepřijde. Při další návštěvě ordinace místo otázky jak se jí daří, zda je jí již lépe, bude na ní požadovaná pokuta 200 Kč. Tomu říkám opravdu byznys a služba občanům v 21.století.
    Chtěl bych se jen zeptat někoho kompetentního, který se vyzná v Novém občanském zákoníku nebo ostatních předpisech, zda je normální, že paní doktorka Zimáková vybírá již několik let pokutu 200 Kč za to, když se jí objednaný občan neomluví předem, že se nebude nebo nemůže dostatvit na vyšetření ?


[Logo] cocky.cz - Informační server o kontaktních čočkách

    Titul musí být jasný a krátký. Zde je pár ukázek: „100 Kč na Váš další nákup! Slevový kupon v hodnotě 100 Kč, Sleva 100 Kč na Váš nákup! 2+1 zdarma! 1+1 zdarma! Sleva 10 % na Váš nákup!“ apod.
    Titul musí být jasný a krátký. Typické tituly jsou “Levný pobyt v Jizerkách!”, “Ušetřete na topení! ” Sezónní sleva!“ apod. Pokud pole zčervená, je titul příliš dlouhý. To samé platí pro text nabídky.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00