Jak na věc


zaměstnanci ministerstva vnitra

Co dělat s problémovými zaměstnanci

    Dbejte na to, aby vámi vytvořené cíle a úkoly byly jasné a jednoduše pochopitelné. Aby zaměstnanci vždy přesně věděli, co se od nich očekává a co mají za úkol. Věřte, že problémový zaměstnanec změní přístup. Získáte tak motivaci k většímu úsilí pomáhat a také z vás bude vaše víra vyzařovat a bude to mít na danou osobu pozitivní efekt.
    Zachovejte si písemné důkazy o tom, co všechno jste udělali pro rozvoj svých zaměstnanců. Může se jednat o vaše samotné koučování či školení v jiném podniku, vždycky je dobré mít doklad, že jste se problémovým zaměstnancům věnovali. Myslete na budoucnost.
    Snažte se nemyslet na to, že se problémový zaměstnanec vždy divně tváří, dá ruce v bok a kroutí očima, když mu delegujete nějakou práci. Nesoustřeďte se na jeho chování. Raději se zabývejte fakty, tedy výsledky jeho práce. Vysvětlete dotyčnému pracovníkovi rozdíl mezi tím, co dělá a tím, co je potřeba, aby dělal. Čím více budete podrobnější v detailech, tím lepšího efektu dosáhnete. Nedostatky však probírejte pouze v soukromí, ne před ostatními zaměstnanci. Také se ujistěte, že jim zaměstnanci rozumějí. Pouhé pokyvování hlavou nemusí nic znamenat, dávejte kontrolní otázky, které vás ujistí.


Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

    Jak se staví byznys se šnečím masem, nebo jak se buduje pivovar v regionu, kde se tradičně pije spíše víno? Dozvíte se v novém čísle Starting UP. Kromě toho jsme dali dohromady pár tipů pro začínající podnikatele - to, aby věděli do čeho jdou. Určitě si nenechte ujít nový článek Evy Vejvodové o generaci tzv. tyrkysových firem, které boří zažité stereotypy ...
     Zaregistrujte svůj e-mail a objevte 30 chyb v prvním roce podnikání, které mohou stát vaše podnikání život, pokud se z nich nyní nepoučíte. E-book dostanete e-mailem.
    Odpověď na otázku jak řídit své zaměstnance (tím spíše ty problémové) by chtěla znát většina z vedoucích pracovníků či majitelů drobných firem a podnikatelů. Tento článek shrnuje 10 doporučení, které vám pomohou při snaze o zlepšení špatné výkonnosti zaměstnance.
    Neříkejte svým zaměstnancům, že se vám nelíbí jejich postoj. Tato věta není objektivní, vyjadřuje váš subjektivní názor a nespecifikuje, s čím vlastně nejste spokojeni. Vždy buďte objektivní, když popisujete chování nebo výsledky a kvalitu práce svých zaměstnanců. Důležité je, aby jejich cíle byly měřitelné, specifické, vyčíslitelné a zdokumentované písemně.


Základní škola Osek, okres Teplice

    Ne nadarmo se říká, co není zapsané, to se nestalo. Také pokud budete chtít zaměstnance propustit, potřebujete k tomu dokumentaci, která prokáže, že jste ho varovali, že dostal napomenut. Nikdy nemůžete bez rizika propustit zaměstnance bez řádné dokumentace.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00