Jak na věc


zš mělník jaroslava seiferta

Pojdmě se vymanit z histore a zaměřme se na současnost.

    Nabízíme doučování pro 1. až 9. třídu základních škol. Na základě Vašich požadavků a potřeb Vám sestavíme individuální studijní program přímo na míru. Naším společným cílem je, aby čas, který žáci věnují individuální výuce, byl pro ně příjemný, užitečně strávený a maximálně efektivní.
    Mimo tyto termíny je možné navštívit školu kdykoliv po předchozí domluvě, v průběhu roku mohou být organizovány individuální pohovory s rodiči, případně další organizační třídní schůzky v případě potřeby. 
    Z důvodu nedostatečné kapacity základní školy již byla dokončena přístavba nového pavilonu včetně nových šaten a žákovské dílny, která bude uvedena do provozu dne 3. září 2018.
    Škola od roku 1993 funguje jako příspěvková organizace. Jedná se o veřejný sektor prospěsný lidem, do kterého se v poslední době vnáší prvky marketingu. Žákům je dáván větší prostor pro vyjádření svých názorů. Jsou vzdělávání podle školního vzdělávacího programu "Škola v Ráji - ráj ve škole".
    Pochopitelně nesmíme zapomenout ani na stovky pedagogů, kteří v průběhu života školy významným způsobem ovlivňovali a dotvářeli charakter a myšlení tisíců žáků.


Seznam přijatých uchazečů k základnímu vzdělávání ve školním roce 2019/2020

    Dne 22. 3. 2019 proběhla mezinárodní matematická soutěž Klokan, která je zaměřená na logické uvažování v kombinaci s matematickými znalostmi. Výrazného úspěchu dosáhl v rámci okresu Svitavy žák 6. třídy Andrej Bartoš, který v kategorii Benjamín obsadil skvělé 3. místo.
    Má Vaše dítě špatné výsledky ve škole a nevíte si s danou situací rady? Nebo jen chcete, aby se mělo pravidelnou individuální přípravu a získalo tak správné návyky se učit? Jsme tu pro Vás, abychom Vám pomohli!
    Soutěž Pythagoriáda je zaměřena na logické uvažování, prostorové vidění a opírá se o znalosti matematiky získané v daném ročníku. Zahrnuje 15 úloh, které žáci 5.- 8. třídy řeší během 60 minut. Úspěšným řešitelem se stává žák, který získá 10 a více bodů.
    Dalo by se říci, že se posunula o velmi velký kus vpřed. Nelze opomenout nové myšlení, zápal a chuť zkoušet nové způsoby a metody v učení, snaha zlepšovat komunikaci s okolním, ale taky podporovat zdravou komunikaci na půdě školy.


ZŠ | Základní škola a Mateřská škola Dubné

    Psal se 1. březen 1962 a 517 žáků usedlo poprvé do lavic v 18 třídách nově postavené školní budovy. Bylo to již 50. let a škola si připomenula toto výročí svého vzniku slavnostní akademií, která se uskutečnila 24.5. 2012 v MDK v Karviné - Novém Městě. Patříme mezi nejstarší základní školy statutarního města Karviná. Působíme v lokalitě Ráj.
    Za 50. let prošlo školní budovou mnoho kvalitních pedagogů. Někteří zůstali, aby předávali své zkušenosti a vědomosti karvinským dětem, někteří šli šířit české školství za hranice republiky ( USA, Filipiny, Německo...). Jiní zase pro své zkušenosti se stali třeba poradci na ministerstvu, rozšířili řady zaměstnanců ČŠI, stali se vysokoškolskými učiteli, řediteli středních škol nebo redaktory České televize a tiskových agentur. I naši žáci nám dělají radost. Najdeme je mezi lékaři, právníky, mnozí jsou dnes našimi kolegy, stali se členy zastupitelstev, ale také jsou na zastupitelských úřadech České republiky v zahraničí.
    © 2015 - Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a dalšího obsahu webu je bez souhlasu společnosti NET DEAL CZ zakázáno.


V průběhu let působili na škole tito ředitelé:

    Základní škola Dubné poskytuje úplné základní vzdělání. Kapacita základní školy je 340 žáků. Třídy základní školy jsou vybaveny moderní interaktivní technikou, kromě kmenových tříd mají žáci k dispozici počítačovou učebnu, odbornou učebnou pro výuku přírodních věd, tělocvičnu, žákovskou kuchyňku a keramickou dílnu.
    Jaro je tady a Velikonoce se blíží, proto si žáci na druhém stupni v hodinách výtvarné výchovy společně vyzdobili prostory školy. A hned se cítíme lépe. :-)Fotogalerie ZDE
    Ve škole funguje i školní žákovský parlament. Škola se v neposlední řadě zapojuje do mnoha projektů, školních i mimo školních činností. Nezanedbatelná není ani charitativní činnost školy, za kterou získala v roce 2010 prestižní "Cenu Ď", kterou si žáci převzali na slavnostním galavečeru ve Stavovském divadle v Praze. O aktivitách pedagogů i žáků školy se můžete dozvědět prostřednictvím našich stránek.
    Dne 22. března se žáci druhé až deváté třídy zúčastnili mezinárodní matematické soutěže KLOKAN. V náročné soutěži odpovídali na otázky, které byly rozděleny podle obtížnosti. Za úlohu mohli získat 3, 4 nebo 5 bodů, ale za špatnou odpověď se 1 bod odečetl.


Pythagoriáda aneb Rodiče, započítejte si!

    Sběr papíru si na naší škole stále udržuje popularitu. Nejaktivnější žáci si díky němu přijdou na docela slušný příspěvek na školní výlet, který zanedlouho absolvují.Navíc je tím vychováváme k ekologii. Děti vidí, že je přirozené papír třídit.
    Utvořit úzké vazby mezi pedagogy a žáky, školou a rodiči ratolestí navštěvující školu patří mezi základní pilíře budoucího vývoje. Do školy vpluly nové školní pomůcky, zvýšila se úroveň a kvalita výuky. Přibyla řada speciálních učeben k daným stěžejním předmětům. Opomíjitelný pochopitelně nemůže být neustálý masivní rozvoj informačních a komunikačních technologí, který se výrazně projevil nejenom na výuce samotné.
    Za dobu své existence jsme vychovali spoustu nadaných a talentových žáků, kteří jsou dnes na nejrůznějších funkcích pracovního procesu. Během neodvratně ubíhajících let se z mnoha žáků stali rodiče a jejich děti navštěvují tutéž školu, sedávají v týchž třídách. Něco zůstává neměnné, jiné se naopak mění velmi rychle.


Obyčejný život ve středověku - fotokniha

    V pátek 12. dubna se osmá třída vydala do litomyšlského Smetanova domu na představení v angličtině s názvem „Last Wish“ („Poslední přání“).  I přes pesimisticky znějící název se příběh rozehraný na jevišti držel v rovině humoru. Inspirací mu byla povídka Jana Wericha „Král měl tři syny“.
    Výhody individuální přípravy EUAGENCY:1. Lektor se věnuje pouze jednomu žákovi, 2. z toho vyplývá, že narozdíl od skupinové výuky přesně ví, co dítě potřebuje naučit nebo vysvětlit,3. odstraňuje tak slabá místa ve znalostech dítěte jedno po druhém,4. lektor je schopen zvolit optimální tempo výuky – na rozdíl od skupinové výuky, kde je tempo výuky konstantní bez ohledu na individuální potřeby dítěte,5. tím, že je lektor detailně seznámen se znalostmi žáka, je schopen zefektivnit obsah výuky tak, aby s ním probíral skutečně to, co probrat potřebuje,6. klient si sám zvolí intenzitu, čas i místo přípravy,7. individuální příprava poskytovaná naší společností je mimořádně cenově výhodná.EUAGENCY nabízí individuální doučování těchto předmětů:

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00