Jak na věc


vyhledávače na internetu google

Kolik klíčových slov se vejde na jednu stránku

    Plánujete tvorbu nového webu? Rádi pro vás vytvoříme nové internetové stránky, které vás budou nejenom reprezentovat, ale budou i snadno dohledatelné ve vyhledávačích. Více informací...
     Jak obelstít Seznam? Tak to vám manažer jeho fulltextového vyhledávání neprozradí. Pozorní čtenáři se ale v rozhovoru, který Dušan pro Vyhledávače.info laskavě poskytl, dozvědí mnoho zajímavého.
    Ve vyhledávačích nemusíme vyhledávat jen texty, ale v dnešní době již i obrázky či jiné mediální soubory. Vyhledávače většinou provádějí tzv. fulltextové vyhledávání.
    Uživatel zadá do vyhledávacího pole klíčové slovo nebo frázi. Klikne na tlačítko vyhledat a vyhledávač po prohledání databáze zobrazí relevantní výsledky v podobě odkazů. Co se vyhledávání týče, vyhledávání je rozdílné oproti vyhledávání v katalozích. V katalozích se prohledávají uložené záznamy, které někdo nechal do katalogu vložit. Vyhledávače oproti tomu mají automatické roboty, kteří procházejí všechny internetové stránky a ukládají je do tzv. indexu. Tato metoda se nazývá indexace.


Upravené úryvky ve vyhledávání Seznamu

    The Nielsen Company zvěřejnila výsledky globálního průzkumu důvěry spotřebitelů v různé druhy reklamy. Reklama ve vyhledávačích se s 34 procenty umístila až na jedenáctém místě. Za ní už jsou jen online bannery a textová reklama v mobilních telefonech.
    Při řazení odkazů používá jako jedno z kritérií PageRank, jakých hodnot PageRank nabývá nikdo kromě lidí z Googlu neví k dispozici je pouze GTPR (Google Toolbar PageRank), který nabývá hodnot 0/10 - 10/10, GTPR můžete zjistit v Google Toolbaru.
     Black-hat SEO používá mnoho různých technik. V tomto článku popíšu jednu z nejrozšířenějších, založenou na tzv. doorway stránkách. Nejprve ukážu konkrétní příklad použití metody, poté prozkoumám její výsledky a nakonec shrnu výhody a nevýhody.
    Microsoft včera inovoval svůj vyhledávač Live.com. Podle tiskové zprávy je nyní jeho index více než čtyřnásobný, zlepšila se relevance, rychlost, uživatelské rozhranní a přibyly nové funkce. V české verzi ale většina novinek zřejmě chybí.


Google potvrdil postihy za prodej zpětných odkazů

     Sklik—nový PPC systém Seznamu—nezapře svou inspiraci v AdWords. Podobnost obou systémů je pro inzerenty výhodná, skrývá však i určitá rizika. Ne vše, co stejně vypadá, se v Skliku skutečně stejně chová. Pokud ale rozdíly znáte, zkušenosti z AdWords se vám v Skliku vyplatí. (Aktualizováno 11. 10. 06)
    Seznam ohlásil změnu generování úryvků nalezených stránek ve výsledcích vyhledávání. Nově tvořené úryvky mají být kratší a přehlednější. Zdá se však, že základní principy se nezměnily — nadpisy jsou nadále preferované a meta description zřejmě Seznam stále nevyužívá.
    U vyhledávačů je velice důležité, v jakém pořadí jsou výsledky vypisovány. Čím výše je umístěn odkaz, tím spíše se na Vaše stránky dostane návštěvník. Na umístění stránek ve vyhledávačích působí řada faktorů (on-page a off-page faktory). Stránky jsou na základě těchto faktorů neustále hodnoceny a na základě toho jim vyhledávač přiřazuje určitou hodnotu. Nejdůležitější na umístění odkazů ve vyhledávačích je mít kvalitně provedenou optimalizaci pro vyhledávače (SEO).
    Seznam převedl do ostrého provozu dosavadní beta verzi nového vyhledávače Zboží.cz. Výsledky hledání lze nyní filtrovat nejen podle ceny, ale i podle dostupnosti zboží na skladě a hodnocení služeb obchodu.


Seznam má nové statistiky hledání

    Seznam včera bez ohlášení spustil nové statistiky hledanosti dotazů obsahující údaje o hledaní volné i přesné shody. Statistiky se zobrazují odkazem Statistika hledaného dotazu pod výsledky hledání. Během dne se několikrát vystřídala stará a nová podoba statistik a údaje pro některé dotazy jsou zatím zjevně chybné. Zde je příklad statistiky hledání dotazu vyhledávače (screenshot).
    V současné době tvoří obsah tohoto webu především SEO FAQ - často kladené otázky konference seo.nawebu.cz, krátké aktuality ze světa vyhledávačů a Poradna věnovaná vyhledávání na internetu, SEO a SEM. Postupně budou přibývat články o internetových vyhledávačích a jejich využívání jak pro nalézání informací, tak pro zviditelnění vlastních webových stránek.
    Ačkoli obsah meta description nemůže ovlivnit pořadí stránky ve výsledcích vyhledávání Googlu, může dost podstatně zvýšit návštěvnost. V článku Improve snippets with a meta description makeover (Webmaster Central blog) Maile Ohye vysvětluje, proč dává Google dobře napsanému meta description přednost a jak takové description vytvořit.
     Analýza klíčových slov se používá k různým účelům. V tomto článku vám ukážu tzv. klasifikační analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na na užší, konkrétnější podtémata.


Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov

    Internetové vyhledávače jsou aplikace, které slouží k vyhledávání relevantních informací na internetu. Vyhledávačům jsou podobné katalogy, ve kterých lze také vyhledávat.
    Vyhledávače už znáte, teď je třeba zjistit klíčová slova, opravit chyby s kterými by si vyhledávače neporadily, rozmístit klíčová slova po stránkách a získat nějaké odkazy.
    Google zřejmě začal postihovat weby, které prodávají zpětné odkazy. Postih může mít podobu podstatného snížení PageRanku a propadu ve výsledcích vyhledávání. Danny Sullivan, kterému tyto informace potvrdil nejmenovaný zdroj přímo z Googlu, přináší více informací v článku Official: Selling Paid Links Can Hurt Your PageRank Or Rankings On Google.
     “Každou stránku optimalizujte na jedno či dvě úzce související klíčová slova.” Myslíte si, že je tato rada správná? Pak byste si měli přečíst, jak je to doopravdy.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00