Jak na věc

recenze filmu padesátka

Bonusy filmu Padesátka (Blu-ray)(4,00) |

Komentář k filmu: Kvak (4905) - Celkem povedená česká komedie z hor, která se točí okolo běhu Padesátky. Hvězdní herci a celkem dobrý příběh... více >
    Scénář: Petr KolečkoHerci: Jakub Prachař, Ondřej Pavelka, Marek Taclík, Vilma Cibulková, Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Jiří Schmitzer, Hana Vágnerová, Jaromír Dulava, Kryštof Hádek, Matěj Ruppert, Vojta Kotek a Jiří Mádl
    Poslední český film tohoto roku, jenž vstoupil do našich kin na Štědrý den, je inzerován jako zimní komedie a jeho plakát ještě dodává, že jde o takovej horskej humor. Podle stejnojmenné divadelní hry jej natočil Vojta Kotek.

Nejprodávanější Blu-ray (30 dnů)

Ale po novinářské projekci si lámu hlavu, co mám vlastně napsat. Jsem zklamaná a znechucená z toho, co po dobu devadesátisedmi minut běželo před mýma očima. I když se jedná o "takovej horskej humor", přece není možné, aby lidi na horách byli perverzní, úchylní a trapně nehumorní -  humor tahali z paty a z jiných tělesných částí. Stále čekám na situační a konverzační humor, jak je tvůrci filmu slíbeno. Bohužel skutek utek a spíše zírám na jednu hloupost za druhou. Občas se v sále někdo uchechtne. I já dokonce ze sebe něco podobné úsměvu vymáčknu, ale kde nic tu nic. Uchechtnutí zní spíše jako "Cože? Co? Ne!" Scény jsou prostě přiblblé až hrůza. Věřím, že chápete, že výraz "přiblblé" sem vůbec nepasuje.
    Ondřej Pavelka, Marek Taclík, ... více >Jakub Prachař, Jiří Mádl, Vojtěch Kotek, Vilma Cibulková, Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Jiří Schmitzer, Hana Vagnerová, Jaromír Dulava, Kryštof Hádek, Matěj Ruppert < méně
    Marek Taclík se ujal role homosexuálního syna kdysi jednou svedené městské slečny. Otec pro něj neznámý, homosexuální orientace ho drží nad vodou. V podstatě se stará o svojí stárnoucí matku /Vilma Cibulková/ a jak geny, tak osamocená matka ho nutí, aby se zúčastnil slavného běžeckého závodu Padesátka. Co více o něm zmínit? Snaží se najít svého otce - je jím muž, trpící zdánlivou neplodností? - nebo fanatický starý horal Pavka? I jeho příběh je mělký, jeho homosexualita schytává jednu vulgární nálepku za druhou. Jsou v horách gayové? A jak na ně nahlížejí místní – ví jenom Krakonoš.

Video kvalita filmu Padesátka (Blu-ray)(4,50) |

Jak já jsem se na Padesátku těšila! Proč? Režíroval ji Vojta Kotek a má dobré obsazení hereckých rolí. V novém snímku se objeví například Jakub Prachař, Vilma Cibulková, Ondřej Pavelka, Tereza Voříšková, Jiří Smitzer a Marek Taclík. Co více si přát?

NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍ OSOBY (poslední týden)

Co se stane na horách, zůstane na horách, a dole ať si dělaj, co chtěj. Opravdovým kořením Krkonoš jsou místní horalé, kteří zde žijí, ať už je sezóna jakákoliv. Lyžařka s jednou nohou, ... více >rolbař, jenž na Tři krále nepije, legendární lovec žen ozdobený neplodností, barman se zálibou ve věštění. A také Pavka, nejstarší žijící člen tradiční běžkařské rodiny Bulánů. Vždyť jeho otec zlomil během padesátky hůlku a stejně doběh jedenáctej, a svého syna nechal Pavka porodit na Sněžce ve vysoké nadmořské výšce, aby se rychleji okysličoval. Jenže právě syn Jura mu dělá starosti. Místo běžkování totiž nahání úplně jiné padesátky. Je závislý na svádění zralých žen, jimž vyhání mráz z duší. Na závod, který Jura asi znovu nedokončí, přijíždí se svou matkou Jan Hilský a vedle skvělého času má i jeden osobní cíl. Za jeho splněním se vydává „nahoru - do zasněženého světa horských chat. Spustí tam lavinu událostí a vzpomínek a v neposlední řadě se naučí, jak se proflusává mlha.(Bontonfilm) &l
    Přítomnost se míjí s minulostí. Starý horal Pavka /Ondřej Pavelka/ se proměňuje v mladého horala /Vojta Kotek/, stejně jako jeho kdysi milenka /Tereza Voříšková a Vilma Cibulková/ na jednu noc, která byla navíc sťatá a před "vášnivou nocí" pozvracená, čili si z ní nic nepamatuje. On - pochopitelně je gentleman! - ji ubezpečí, že k ničemu nedošlo. Je to vtipné? Nikdo se nesměje. Všichni nevěřícně zírají a čekají, co bude dál.

Rekapitulace filmu Padesátka (Blu-ray)

Páteří nového snímku Vojty Kotka je běžecký závod Padesátka. Syn starého horala Pavky /Jakub Prachař/, u kterého se předpokládá, že ji alespoň úspěšně doběhne, místo toho kosí cestou tzv. padesátky. O koho jde? No přece o staré, nudné a velmi neatraktivní padesátileté ženy! Jak humorné, že? Natěšená žena, číhající u cesty, jediným mrknutím oka mladého Juru svede a už spolu komíhají krmelcem. V sále se opět někdo uchechtne. Jura prý vlévá stařešinám do krve novou mízu, či je zbavuje vnitřního smutku. Každopádně svoji charitativní aktivitu miluje a pořizuje jedno "selfie" za druhým. Není nad to mít své aktivity řádně dokumentovány. Manželé uspokojených padesátek drbům o Jurově aktivity nevěří, protože kdo by ty jejich megery lámal v krmelci, že? Všichni "pukají smíchy" ! Jsem zvědavá, jak se na to tváří svedené padesátnice.
    Teď si vzpomínám, co mě rozesmálo! Paruka Jirky Mádla! Nádhera! Kučery, že by mu je i vlasáč záviděl. Hraje "muže, trpícího neplodností", který postupně oplodní spousty žen. Vtipné, že? Nikdo se nesměje. Pouze občas někdo spokojeně zabručí. Že by další "neplodný - plodný" divák?
    Aquaman, syn strážce majáku a královny moří z Atlantidy, se po svém uvedení v komiksové týmovce Liga spravedlnosti dočkal vlastního filmu, připomínajícím hodně barevnou, extravagantní a ujetou pohádku.
    Jak já jsem se na Padesátku těšila! Proč? Režíroval ji Vojta Kotek a má dobré obsazení hereckých rolí. V novém snímku se objeví například Jakub Prachař, Vilma Cibulková, Ondřej Pavelka, Tereza Voříšková, Jiří Smitzer a Marek Taclík. Co více si přát?Ale po novinářské projekci si lámu hlavu, co mám vlastně napsat. Jsem zklamaná a znechucená ......Více o filmu zde: http://www.babinet.cz/clanek-18188-film ... humor.html

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00