Jak na věc


pekelná třída čtenářský deník

ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground­

    2 TIPY PRO VÝBĚR KNIH DO ČTENÁŘSKÉHO DENÍKU 1. Projekt ČTESYRÁD: ČTEnářův SYmpatický RÁDce 2. Projekt: ČTENÍ POMÁHÁ 3. ZLATÁ STUHA: Výroční cena Zlatá stuha je celostátní ocenění v oblasti knižní tvorby pro děti a mládež v České republice. Jejím posláním je ocenit významné a hodnotné tvůrčí i ediční činy v různých kategoriích a vyjádřit tímto způsobem kulturní i společenskou prestiž jak oceněných děl a jejich autorů, tak i tvorbě, vydávání a šíření kvalitních knih pro děti a mládež jako celku MAGNESIA LITERA: Posláním cen Magnesia Litera je podpora a popularizace kvalitních knih, původních i překladových. Pomáhají těm, kteří se o knihy zajímají, aby se zorientovali v současné početné knižní produkci, snaží se probudit zájem těch, kteří knihy nečtou či přestávají číst Projekt: ROSTEME S KNIHOU zaměření na zvyšování čtenářské gramotnosti, cílem je prostřednictvím řady aktivit z oblasti literárních a čtenářských soutěží oslovovat zejména předškolní a školní mládež a rozvíjet a prohlubovat


Rychlá orientace ve výsledcích hledání

    4 NOVÉ TITULY DOSTUPNÉ VE ŠKOLNÍ KNIHOVNĚ MOŽNOST ZAPŮJČENÍ u paní vychovatelky Jitky Dančákové (po zakoupení dalších knih budeme seznam aktualizovat) Braunová Petra - Rošťák Oliver a Marica (druhé čtení) Brezina Thomas - Hafani 001 Mimozemšťani útočí Brezina Thomas - Klub záhad Nestvůra z Dračího jezera Čtvrtek Václav - My tři a pes z Pětipes Dauvillier Loic - Dítě s hvězdičkou (komiks) Defoe Daniel - Robinson Crusoe Doskočilová Hana - Šimsa (třetí čtení) Drijverová Martina - Sísa Kyselá (druhé čtení) Drijverová Martina - Sísa Kyselá a ušmudlaný rytíř (druhé čtení) Drijverová Martina - Domov pro Marťany Falková Ann Mari - Katrin a Lotka (třetí čtení) Futová Gabriela - Psí škola kocoura Rudochlupa Havel Jiří - Kdo má smysl pro nesmysl Ježková Alena - Staré pověsti české a moravské Kolektiv autorů: Básně pro děti - Jak se vítr učil číst Kratochvíl Miloš, Krolupperová Daniela - Draka je lepší pozdravit aneb o etiketě Kratochvíl Miloš - Pachatelé dobrých skutků - Puntíkáři, Duchaři, Kouzl
    5 Procházková Iva - Středa nám chutná Říha Bohumil - Honzíkova cesta Saint-Exupéry Antoine de - Malý princ Slabý Zdeněk K. - Dívka z Černé věže (třetí čtení) Šrut Pavel - Lichožrouti Štorch Eduard - Lovci mamutů Werich Jan - Fimfárum
     Ema popotáhla. "Ale já se bojím..." zamumlala sotva slyšitelně. Tamara ji přátelsky popleskala po zádech. Konečně pochopila výsadu staršího sourozence. "Neboj, vždyť je to legrace," usmála se. Ema k ní zvedla oči zarudlé od pláče. "Ne ne. Určitě se něco stane," vystrčila vzdorně dolní rtík. "Nestane. Neboj. Roman se...


Diskuse k výpiskuVojtěch Steklač - Pekelná třída

    3 Martina Drijverová Domov pro Marťany, Sísa Kyselá, Zajíc a sovy, Táta nemá smutky rád V 5. ročníku: Mark Twain Dobrodružství Toma Sawyera Antoine de Saint-Exupéry Malý princ Erich Kästner Emil a detektivové, Luisa a Lotka Jules Verne libovolný titul Nikolaj Nosov Neználkovy příhody Roald Dahl Jakub a obří broskev, Čarodějnice Betty MacDonaldová Paní Láryfáry Rudyard Kipling Kniha džunglí Daniel Defoe - Robinson Crusoe J. K. Rowlingová Harry Potter René Goscinny Nové Mikulášovy patálie, Nové Mikulášovy průšvihy aj. Tove Janssonová - Čarodějná zima, Čarodějův klobouk, Muminek Jonathan Swift Gulliverovy cesty Johanna Spyriová Děvčátko z hor SPOLEČNÁ ŠKOLNÍ ČETBA Ke společné školní četbě slouží tituly, které máme k dispozici ve více vydáních (do dvojic). Tyto prosíme dětemjako mimoškolní četbu do čtenářského deníku nekupujte (nevypůjčujte). 1. třída Ivona Březinová: Teta to plete 2. třída Václav Čtvrtek: Hrompac a Tancibůrek; Gabriela Futová: Naše máma je bosorka; Daniela Kroluppero
     Ema popotáhla. "Ale já se bojím..." zamumlala sotva slyšitelně. Tamara ji přátelsky popleskala po zádech. Konečně pochopila výsadu staršího sourozence. "Neboj, vždyť je to legrace," usmála se. Ema k ní zvedla oči zarudlé od pláče. "Ne ne. Určitě se něco stane," vystrčila vzdorně dolní rtík. "Nestane. Neboj. Roman se...


PROJEKT CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_075/0008506

    1 VEDENÍ ČTENÁŘSKÉHO DENÍKU V průběhu školního roku si děti vedou čtenářský deník. 1. třída první samostatný zápis knížky bude až prázdninová kniha po ukončení 1. třídy (tzn. září 2. třída) 2. třída dvě knihy za rok (mimo prázdninovou, kterou odevzdají ke 3. třída čtyři knihy za rok, průměrně 100 stran (mimo prázdninovou, kterou odevzdají ke 4. třída čtyři knihy za rok, průměrně 150 stran (mimo prázdninovou, kterou odevzdají ke 5. třída čtyři knihy za rok, průměrně 150 stran (mimo prázdninovou, kterou odevzdají ke Ne každá kniha samozřejmě dosahuje požadovaného počtu stran, v tom případě si děti přečtou např. knihy dvě nebo tři tak, aby stanovený počet stran splnily. Při zapisování knihy do čtenářského deníku se uvádí: DATUM ZÁPISU KNIHY NÁZEV KNIHY AUTOR ILUSTRÁTOR (HLAVNÍ POSTAVY) POČET STRAN OBSAH KNIHY VLASTNÍMI SLOVY V ROZSAHU KRÁTKÝCH VĚT (VYHNĚTE SE PROSÍM OPISOVÁNÍ TEXTŮ Z PŘEBALU KNIH NEBO Z INTERNETU) vhodné je připojit obrázek Výběr knih záleží čistě na dětech a rodičích Pro

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00