Jak na věc


oprava elektrospotřebičů hradec králové

Oprava proražené nádrže, záplata

    Možná se vám stala malá nehoda při vaší opravě (propálená deska, sedačka, interier, poškrábaná světla a pod.) i v tomto případě jsme schopni přijet a na místě pomoct řešit vzniklý problém. Potřebujete vyrobit něco většího z plastu, co by se špatně dopravovalo (regály nádrže svody a pod.) nebo se vám nechce k nám s vaším velkým autem (karavany kamiony sanitky a pod.) zavolejte a mi PŘIJEDEME K VÁM.
    Našemi dlouholetými zákazníky jsou například Baumax, Lidl, Makro, Peny Market, Segro, S.N.O.P., Tesco, Eurofrost, VGP, Kronospam, Hornbach, CTP, Efko, Schimao, Demos, Kaufland, Sfinx, Gambro, DLC, Behr.
    Ukázka našeho spektra značek, které opravujeme. Oprava hydrodynamických měničů, hydraulických rozvaděčů i kompletních oprav automatických převodovek.
    Ukázka částí hydrodynamického měniče. Naše firma se specializuje na generální opravy hydrodynamických měničů. Touto oblastí se zabýváme již od roku 1998. Dnes jako jedna z mála Českých firem provádíme generální opravy hydrodynamických měničů (hydroměničů), a to na všechny typy automobilů. 


Oprava poškozených hran smršťovacích spar

    Správnou funkčnost automatické převodovky je nesmírně závislá na jejím ovládáním. Ovládání zajštují elekromagnety ( solenoidy ), které pohybují pístky, ty následně přenášejí tlak oleje do jednotlivých sekcí převodovky. Testujeme veškeré typy elektromagnetu ( solenoidu ), k tomu nám napomáhá nejmodernější zařízení od firmy Hydratest. Timto zařízením  disponujeme jako jediná firma v ČR. 
    Při testu hydraulického rozvaděče je na obrazovce testovací stolice zobrazen graf, na kterém jsou data požadovaná (kalibrovaná) a data aktuální ze zkoušeného rozvaděče, tudíž je jednoduché rozpoznat nesprávnou funkci testovaného rozvaděče.
    Do našeho portfolia v oblasti oprav automatických převodovek, už dávno nepatří jen automobilový průmysl. Dokážeme uspokojit i velice náročné zákazníky, například z oboru důlního průmyslu. Tento hydrodynamický měnič vážící něco málo přes 150 kg byl zrepasován.


Renovace kompletně chybějícího středu volantu Citroen C4

    Při testování moderních elektronicky řízených rozvaděčů (mechatroniku) převodovky je dnes velice důležité, aby hydraulika a elektronika (solenoidy) byla přesně nastavena a seřízena před samotnou montáží do automatické převodovky. Dnešní technologie a většina výrobců zavádějí 6, 7, 8 a více rychlostní automatické převodovky, které jsou velice citlivé na přesné seřízení. V dnešních rozvaděčích se používají řízené elektromagnety, které ovládají konkrétní spojkové koše. Tyto solenoidy musí být dokonale seřízeny a kalibrovány, aby zajistili správné řazení.
    Z převodovky se ozývaly cizí zvuky. Po demontáži zjištěno větší poškození mechanické části převodovky a rozpadnutá klec kuželíkového ložiska v rozdělovací části převodovky. Z hlediska specifičnosti převodovky 722.9+, byla oprava finančně i časově náročná.
    Všechny tyto uvedené typy oprav obnášejí individuální postup prací závislý od typu materiálu, intenzity poškození, požadované rychlosti opravy, nároků na estetický vzhled, roční období oprav apd. Vždy vypracováváme individuální cenovou nabídku, která tyto okolnosti zohledňuje. V případě malých poruch postačuje zaslat poptávku se 3-4 typickými fotografiemi s popisem přibližného rozsahu oprav, včetně Vašich představ finálního vzhledu a užitných vlastností. Jedná-li se o dílo většího rozsahu, kontaktujte nás a po vzájemné dohodě provedeme odborné ohledání všech poruch s následným vypracováním cenové nabídky. Pokud Vás tyto naše zkušenosti a řemeslný um zaujal, těšíme se na budoucí spolupráci.


Oprava zadního nárazníku WV Passat

    Vozidlo bylo zcela nepojízdné. Po rozložení převodovky byl zjištěn velký rozsah poškození. Následovala kompletní oprava převodovky.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00