Jak na věc


odvoz balíků ppl

Přeprava za hranice České republiky

    V případě, že je zboží skladem na vámi vybrané prodejně, můžete si jej rovnou během otevírací doby vyzvednout. Abyste měli jistotu, že se vám zboží nevyprodá, než dorazíte na prodejnu, můžete si jej objednat přes internet a nastavit osobní odběr.
    Služba je určena především pro přepravu nadrozměrného zboží dodávaného na paletách. Tato doprava je zdarma a můžete k ní libovolně využít doplňkové služby viz níže.
    Komfortní doprava je speciální služba pro naše zákazníky, kterou Vám zboží přivezeme, vyneseme a vybalíme u Vás doma, na chatě nebo třeba v kanceláři. O nic se nestaráte, jen nám ukážete, kam chcete Vaše nové zboží umístit.
    Zásilku si můžete vyzvednout do 7 dnů, kdykoli v průběhu otevírací doby daného ParcelShopu. Balík vám bude vydán po ověření shody údajů z průkazu totožnosti s údaji na balíku. V ParcelShopech nelze dobírkové zásilky platit kartou, pouze hotově.
    Nadrozměrným balíkem se rozumí zboží balené v zásilce (balíku) jejíž nejdelší strana je delší než 2m, součet obvodu obalu a její délky je větší než 3m nebo hmotnost zásilky je větší než 50kg. Např. pračky, ledničky, myčky aj.


► Expresní doprava severní Morava

    Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Možnost bezplatného prodloužení doby vyzvednutí až na 21 dní.
    Zboží bude doručeno prostřednictvím dopravce PPL CZ a jeho partnerů do libovolné země Evropské Unie (mimo Slovensko). Všechno zboží pečlivě zabalíme, zajistíme proti poškození při přepravě a řádně pojistíme.
    Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jednom z přibližně 1500 ParcelShopů (výdejních míst) společnosti PPL po celé České republice.
    V případě, že během poskytnutí předcházející poštovní služby nebude první pokus o dodání úspěšný, služba Kompletního doručení a Odvoz starého spotřebiče se při opakovaném doručení již neposkytuje.
    Když je zboží skladem na jiné prodejně, zajistíme převoz. Zboží je pak připravené na vybrané prodejně zpravidla následující pracovní den. Jakmile bude zboží připravené k vyzvednutí, budete informováni zprávou.


Komfortní doprava Olomouc a Ostrava

    Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00