Jak na věc


lady popular módní aréna

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

    Samozřejmě, reklamovat vadu můžete v celé autorizované servisní síti vozidel LADA v České republice. Vozidla LADA - VAZ zakoupená v naší prodejní síti v ČR mají i celoevropskou garanci. Na našich stránkách jsou uvedeni zástupci v jednotlivých evropských zenmích. V případě nouze je možné na uvedené adrese (telefon) v konkrétní zemi, zjistit nejbližší servis vozidel Lada. Oprava vozidel zakoupených u naší společnosti a podléhající podmínkám záruky (po předložení servisní knížky), by měla být provedena bezplatně.
    Že VAZ 2105 s automatickou převodovkou není jen žert, se dozvídáme díky jednom běloruskému majiteli, který nabídl své auto z roku 1986 k prodeji. Nejde o žádnou garážovou úpravu, dnes stále oblíbenější prvek výbavy skoro každého moderního automobilu bylo možné si koupit přímo u dealera jako dnes, jen ne u nás nebo kdekoli jinde na špatné straně železné opony.
    Chvíli se nám to nechtělo věřit, hledání v historických análech dokázalo, že Andrej nepřehání. Automatická převodovka byla v 80. letech v některých západoevropských zemích a v Kanadě pro Lady skutečně dostupná. Sověti tuto verzi přímo nevyráběli, vznikaly po dohodě se zahraničními distributory v rámci předprodejních příprav. Ty zacházely až tak daleko, že sovětským polotovarům bez převodovek uměly dodat i automatické řazení.


Lady v časech SSSR nabízely na západě i výbavu, o níž na východě šlo leda snít

    Vozidla zakoupená u naší společnosti "CS Autolada" mají evropskou garanci. V případě závady je možné kontaktovat v konkrétní zemi zástupce vozidel Lada (seznam je uvedený na našich stránkách), kde Vám sdělí nejbližší servis vozidel Lada. Oprava v tomto servisu při splnění záručních podmínek a předložení servisní knížky bude provedena bezplatně.
    Motorové oleje: (pro 8V a 16V motory se sníženou pěnivostí), SAE: 5W-30, 5W-40, 10W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-40, API: SG (pro 8V motory), SH a SJ (pro 16V motory), ACEA: A2/B2, CCMC: G3 nebo G4, Doporučené oleje: např. ESSO ULTRA, ESSO UNIFLO, SHELL HELIX SUPER atd.
    Ale zpátky do komunistického východu. I když konkurence neexistovala, místní zřízení stále chtělo využít toho, že auta dokáže vyrobit levně a toužilo je výhodně prodat na západě v „tvrdé měně”. Tak se stalo, že zatímco u nás jste si nemohli pořádně koupit ani onu Škodu 130 v základním provedení, na západě šlo bez čekání pořídit i model 135 GLi se vstřikováním paliva, který mohl mít i výbavu jako hliníková kola a další u nás nedostupné prvky. Stejná praxe panovala i ve zbylých zemích komunistického bloku a o jednom jejím pozoruhodném projevu se nyní dozvídáme v případě Lady.


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00