Jak na věc


FromSoftware

Předobjednávky datadisku Srdce z kamene (Zaklínač 3) obsahují i balíček gwintu – NOVINKY 9037 zobrazení

    Dnes už sme tu mali novinku okolo hry od spoločnosti FromSoftware (Sekiro: Shadows Die Twice) a keďže akýsi pre-TGS event spoločnosti SONY toho ukázal viac z ich produkcie, dostáva sa na radu aj toľko podporovaná scéna s virtuálnou realitou. V tomto prípade je logicky reč o PlayStation VR zariadení a temnom projekte Déraciné.
    Puntičkář, zapálený biochemik, programátor a zarytý konzolista, který od roku 2007 nehrál jedinou hru na PC. Mezi oblíbené hry patří různá interaktivní dramata s propracovaným příběhem a poutavým dějem.
    Jej koncept nám umožní vžiť sa do akejsi formy svetla, ktorou budeme skúmať tajomnú internátnu školu, kde sa jedného dňa zastavil čas. Úlohou hráča je zhromaždiť útržky spomienok žiakov a žiačok, to všetko s cieľom dopátrať sa podstaty celého príbehu. Je jasné, že Déraciné ponúkne kompletne odlišnú hrateľnost než na akú sme v prípade FromSoftware zvyknutý a o to viac to môže byť originálna skúsenosť, ktorá sa započne 6. 11. 2018. Nižšie vás už čaká TGS trailer.


Srovnání grafických karet na českém trhu – HARDWARE 9844 zobrazení

    Miyazaki nebyl zainteresován do Dark Souls II. zejména proto, že mu vedení dalo volnou ruku, aby si mohl kutit svoji vlastní novou RPG hru. Výsledky jeho snažení se projevují již o rok později od vydání druhého pokračování Dark Souls. V březnu roku 2015 vychází exkluzivně na Playstation 4 hra Bloodborne. Podle Miyazakiho to měla být klasická, dokonale zvládnutá, hardcore RPG hra, stejně jako hry ze série „Souls“, ale měla se od nich zároveň i odlišovat. To, co Miyazaki slíbil, také splnil. Bloodborne je zasazena do viktoriánsko-gothického prostředí a to, co ji chybí v obtížnosti, dohání na originalitě prostředí. Atmosféra Bloodborne je vskutku neskutečná a pro hráče hardcore RPG her je to další kvalitativní krok vpřed.
    Jelikož má hru na starosti Hidetaka Miyazaki, můžeme očekávat kvalitní příběh, přesto jen těžko říct, co od celého projektu očekávat, když jde netypicky o adventuru s milým a poklidným příběhem. Hra by měla být dostupná již na konci letošního roku.
    Tato do středověku laděná rpg hra s pohledu první osoby se nikdy nedostala za hranice Japonska, zejména kvůli problémům a vysokým nákladům spojeným s překladem hry. Avšak hra měla v Zemi vycházejícího slunce dostatečný úspěch na to, aby se pánové a dámy vyrábějící kancelářský software, naplno přetransformovaly do rolí herních vývojářů. O rok později, v červnu roku 1995, vydávají sequel King’s Field II., který se již podařilo dostat na pulty obchodů po celém světě. Pokračování nabídlo zlepšený soubojový systém a celkově větší komplexnost herního zážitku, avšak fixace na pohled z první osoby a špatně zpracované prostředí, odrazovali od vytvoření větší fanouškovské základny pro tuto hru.


Minecraft – RECENZE – Kostičky, kam se podíváš 14542 zobrazení

    Výzva. To je hlavní motto při tvorbě her pro japonské vývojáře ze studia FromSoftware. Toto studio bylo založeno již v roce 1986, avšak zprvu se nejednalo o studio zabývající se tvorbou her, nýbrž spíše specializací na kancelářský software. Když se na trh dostal první Playstation, nebyla zde žádná startovací RPG japonská hra a FromSoftware přišel krátce po releasu nečekaně se hrou King´s Field, psal se rok 1994.
    Miyazaki nebyl u toho, když v roce 2014 vychází pod hlavičkou studia FromSoftware druhé pokračování. Čekalo se, že druhé pokračování dopadne stejně tak špatně, jako druhé pokračování již zmiňované hry King’s Field, ale opak byl pravdou. Hra vyšla znovu na všech platformách a zaznamenala podobný úspěch jako první díl. Díky zlepšenému soubojovému systému, větším modifikacím, drobnému zjednodušení samotné hry a líbeznější grafice, si hra vysloužila i několik významných ocenění a byla tak již třetím veleúspěšným dílem v „Souls“ sérii.
    Pro mladou generaci hráčů jsou hry od tohoto studia noční můrou. Snaha o jejich dohrání je spojena s depresemi, rozbitými klávesnicemi, monitory vyhozenými z okna a jinými projevy frustrace a zloby. Pro hráče, kteří zažili hry v 90. letech, jsou naopak vítaným, ale malým ostrůvkem v moři casual her, jejichž obtížnost je taková, že spíš připomínají místy walking simulátory a ztrácejí to pravé kouzlo výzvy.


FromSoftware na E3 předvedlo novou hru

    FromSoftware oznámili drobnější hru Déraciné, která vyjde exkluzivně jen pro PlayStation VR, přičemž má do Souls her opravdu daleko. Půjde o příběhovou adventuru pojednávající o mladé dívce z internátní školy, které se podaří vyvolat ducha z jiného světa.
    Ještě před zahájením celé konference E3 se upíraly zraky na to, zda nám FromSoftware během expa naservíruje další PlayStation exkluzivní Souls hru, kterou by mohl být třeba Bloodborne 2. Během tiskové konference Sony jsme se přitom nové hry od FromSoftware opravdu dočkali, ale... Nakonec jsme se dočkali něčeho úplně jiného.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0051:00:25