Jak na věc


životnost žhavicí svíčky

Žhavící svíčky a baterie

    Nacházíte se v oddělení Autodíly a náhradní díly - zapalovací svíčky a žhavící svíčky BOSCH.TAKE ZAPALOVACÍ SVÍČKY NA LPG OD FY BRISK A BOSCH.V našem internetovém obchodě nabízíme 2500 položek ZAPALOVACÍCH SVÍČEK a ŽHAVÍCÍCH SVÍČEK zn.BOSCH,nově také NGK.K těmto zapalovacím a žhavícím svíčkám máme k dispozici fotografie .Naše nabídka svíček je třízena podle modelů ,typu a obsahu motorů automobilů.Zapalovací a žhavící svíčky jsou u nás převážně dostupné maximálně do 2-3 pracovních dní. Pokud jste tedy nenašli díl, který potřebujete, kontaktujte nás pro informace o dostupnosti svíček a jiných autodílů .Naše nábídka svicky do auta , zapalovaci svicek , zhavicivh - zhavičů levne Autodilů Ostrava - se neustále rozšiřuje ,aktualizace autodílů o nových 15 položek náhradních dílů pro prodejnu s autodíly v Ostravě.
    Naftové motory byly v minulých letech považovány za stroje, které snesou i poměrně hrubé zacházení. To se však v poslední době podstatně změnila. Tlak na snižování emisí a spotřeby vede k zavádění nových technologií a systémů řízení. Výsledkem jsou složité elektronické systémy využívající snímače, řídící jednotky a akční členy řídící dobu žhavení. Svíčky již nežhaví pouze před studeným startem, ale jeho průběhu a několik minut i po nastartování. To vše proto, aby nebyly překročeny stále přísnější emisní limity. Podmínky pro tento režim podstatně ovlivňují životnost žhavicích svíček. Připomeňme si, že napětí v palubní síti 12V rozvodu při startu klesá pod 11V a po nastartování může dosáhnout i 14V. Správně vyrovnat takové změny vyžaduje moderní žhavicí svíčky s dokonalou regulací. To vše za splnění dvou dalších požadavků – vyšší teplotu žhavení a na daleko kratší čas k jejímu dosažení.


Proč se žhavící svíčky používají, a co ovlivňuje jejich životnost.

    Dieselové motory pracují na principu samovznícení palivové směsi. Obecně by tedy svíčky tak, jak je známe ze zážehových motorů nepotřebovaly. Tato skutečnost však platí pouze v době ustáleného provozu, tehdy když je motor zahřátý. To je v každém případě po většinu doby, kdy motor běží. V zimě a v jiných chladných dnech však startování dieselu není tak jednoduché.
    Pro servisní praxi je nutné počítat s tím, že závady na svíčkách bývají často důsledkem chybné práce jiných komponent motoru.
    Z výše uvedeného jasně vyplývá, že žhavící svíčky pracují v dieselovém motoru pouze za určitých, přesně stanovených podmínek a po omezenou dobu. Dochází u nich k velkému a opakovanému teplotnímu namáhání a zároveň musí včas reagovat na změny v průběhu spalovacího procesu a ukončit žhavení.
    V prvním díle našeho seriálu se budeme věnovat základním principům. Proč se žhavící svíčky používají, jaké jsou na ně kladené nároky a co ovlivňuje jejich životnost.
    Je tedy třeba mít na paměti, že životnost baterie je přímo ovlivněna řadou proměnných (jízdní podmínky, aktivaci elektrického zařízení ...).


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00